Hej Ny mand i klubben søger oplysninger om tågelygter. Jeg har et par mildest talt søvnige par af slagsen. Kan disse renoveres? Eller skal jeg virkelig investere i et par nye til de 900 kr/stk. jeg har fået oplyst?
Er der iøvrigt nogen der ligger inde med de to stykker træ panel der sidder hhv. omkring passager-ventilation og omkr gearstang?
Iøvrigt et super forum, som jeg med glæde har læst mange gange.
Tågelygter til 9000CSE ´94
Redaktør: Bestyrelsen
- 9-5Aero
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Som Zodiac skriver kan det vel være dine pærer der er blevet trætte. Jeg havde selv en tågelygt, hvor det var reflektoren der var i udu. Jeg synes at 900,- pr. stk. lyder for vildt. Prøv og ring enten til Lauge i Kibæk (MH Parts), eller til Asbjørn i Silkeborg. Om ikke andet er der garanteret én af dem der har et sæt brugte der er brugbare.
M.v.h.
Som Zodiac skriver kan det vel være dine pærer der er blevet trætte. Jeg havde selv en tågelygt, hvor det var reflektoren der var i udu. Jeg synes at 900,- pr. stk. lyder for vildt. Prøv og ring enten til Lauge i Kibæk (MH Parts), eller til Asbjørn i Silkeborg. Om ikke andet er der garanteret én af dem der har et sæt brugte der er brugbare.
M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
- ttp
- EXTREME SAAB FREAK
)
Jeg har også lige modtaget 2 eksemplarer af 9'eren. Og jeg vil bestemt give 9000Tjel ret - De ser godt ud!!!
Jeg har også lige modtaget 2 eksemplarer af 9'eren. Og jeg vil bestemt give 9000Tjel ret - De ser godt ud!!!
Mvh. Thomas
Aktuelt:
SAAB 9-3 SC 1.8t hirsch, my 2007
Tidligere biler:
SAAB 900 SET, NG 1995
SAAB 900i, 1987
SAAB 900GLi, 1984
SAAB 99L, 1978
Aktuelt:
SAAB 9-3 SC 1.8t hirsch, my 2007
Tidligere biler:
SAAB 900 SET, NG 1995