Mangler varme
Redaktør: Bestyrelsen
- ih514
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Ville lige hører om der er nogen der kender et vidunder middel til rensning af radiatoren i varmeaparatet i en 9ker fra 89 selvføldig uden at afmontere denne da jeg har mistanke om at denne er tilkalket .
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
nej ikke lige. Jeg ville skifte det. Det er ikke verdens største opgave og elementet er ikke voldsomt dyrt
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Hvis bilen altid har kørt med 50/50 kølervædske. bindes kalken i vædsken og kan ikke afsættes i kølesystemets indre.
Hvis det ikke var tilfældet, ville mine dyppekogere kalke til, som uplejede kaffemaskiner, på 3 måneder.
Hvis det ikke var tilfældet, ville mine dyppekogere kalke til, som uplejede kaffemaskiner, på 3 måneder.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- villads
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
synes det lyder lidt mysktisk hvis det skulle være tilkalket. Bliver motoren varm som den skal? Har den ACC? Måske har spjældet til blanding af kold og varm luft sat sig.
9KCDE2,3Taut.95.sævsjø.camp
1989og900 8vCarbonade(TØRSTIG)
97MercedesVito2,4tdLORTEBIL
91og900i16Lidt slap men driftsikker
919kCD2,3Tmeget ballade
93og9002,1Kanon Motor
94Nissan Sunny (plum rådden i bunden)
93og900t16 (Kørte bare godt)
1989og900 8vCarbonade(TØRSTIG)
97MercedesVito2,4tdLORTEBIL
91og900i16Lidt slap men driftsikker
919kCD2,3Tmeget ballade
93og9002,1Kanon Motor
94Nissan Sunny (plum rådden i bunden)
93og900t16 (Kørte bare godt)
- ih514
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Ja Villads den har ACC og den med spjældet kontrollerer vi i morgen, for den køber jeg umiddelbart, da der kommer masser af vand gennem radiatoreren, fordi når jeg griber fat omkring fremløb og retur føles de lige varme på trods af, at ACCen står på Hi og blæseren deraf kører på fuld drøn, men den sender ingen varme ind i kabinen og hvis det ikke virker, får I flere oplysninger i morgen, men foreløbig tak.
ps. lad nu være med at få et chok for jeg er blevet beordret til at sætte nogle underlige tegn i min tekst af lillemor har fået fortalt at de skulle hedde kommaer.
ps. lad nu være med at få et chok for jeg er blevet beordret til at sætte nogle underlige tegn i min tekst af lillemor har fået fortalt at de skulle hedde kommaer.