Lige et hurtigt spørgsmål - I forbindelse med tegning af Kasko på min bil kom der et brev fra forsikringen hvor de kræver at jeg kan dokumentere at der er fabriksmonteret startspærre på bilen i fald der var nogle der skulle rende med den. Grunden til at de kræver det er at de mener bilen er i en risikogruppe.
Der var for øvrigt lige en sjov detalje i det brev - de skrev at da jeg havde 0 års skadefri kørsel i mit tidligere selskab kunne de lige give mig et ekstra trin i den rigtige retning - dejligt - selvom jeg er sidst i 30'erne koste det jo stadig lidt at forsikre den, i betragtning af at det er min første øse med kasko på.
Nå men, hvordan er det nu - er startspærre ikke standard på NG SE Turbo fra 95? Der er alarm, som formentlig er den originale - i det mindste er der åbning af bagagerum på fjenbetjeningen, så jeg skyder på at det er den originale. Men hvad gør man egentlig for at dokumentere det?
Anyhows, triller til Holland i morgen, bliver sjovt at se hvordan den egentlig går når først den får lov