hej alle
nu har jeg fået det til at virke med opload af billeder direkte til hjemmesiden. der er sat en maks størrelse på filer på 256 kb. og 450x450.
jeg vil dog opfordre jer til at spare lidt på billederne, for vi har ikke ubegrænset serverplads.
så hvis vi bare fylder på med billeder så ryger pladsen hurtigt, og så må jeg til at fjerne billeder og jeg har ikke meget lyst til at skulle være smagsdommer i den sag.
opload af billeder
Redaktør: Bestyrelsen
- Jakob-Jensen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Vedhæftede filer
-
- jakob-j-1.jpg
- (82.95 KiB) Downloadet 160 gange
My Turbo Turns Faster Than Yours
- marcel
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
.....hvorefter du så selv knalder et 800x543-billede på...
Men 450x450 er bestemt at foretrække, for så trækkes den tilhørende tekst ikke ud.
Man skal helst kunne holde hele siden på en skærm med opløsning 1024x768, uden at der kommer rulleskakt nederst.
Nå - vi kan vel også gøre "som vi plejer" - og dermed spare på pladsen.
Men 450x450 er bestemt at foretrække, for så trækkes den tilhørende tekst ikke ud.
Man skal helst kunne holde hele siden på en skærm med opløsning 1024x768, uden at der kommer rulleskakt nederst.
Nå - vi kan vel også gøre "som vi plejer" - og dermed spare på pladsen.
Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
68 - 96, V4 (x2)
- Jakob-Jensen
det forstår jeg ikke helt den skulle være sat op til kun at tillade 450x450 pixels det skal jeg da lige have kigget på.
- Jakob-Jensen
ja det vigtigste er at billedet ikke fylder så meget på vores server. (takker for de pæne ord om min bil.
)
ja det vigtigste er at billedet ikke fylder så meget på vores server. (takker for de pæne ord om min bil.
- marcel
Jeg synes nu stadig det er bedst hvis billederne kan være på skærmen, men der er nok ingen vej uden om at det er en opgave man selv må løse, inden man uploader billedet. Uanset om man bruger egen plads eller lægger billederne direkte på serveren.
Der står også et størrelseskrav til profilbilledet, men det behøver man heller ikke overholde, og hvis man gør, så bli'r det lige lovlig småt.
Mvh.
Der står også et størrelseskrav til profilbilledet, men det behøver man heller ikke overholde, og hvis man gør, så bli'r det lige lovlig småt.
Mvh.
Den der ager med suge kommer også frem
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
68 - 96, V4 (x2)
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
68 - 96, V4 (x2)
- Jan
- Kontakt:
jeg har ledt efter information om hvordan man sætter et billede ind, men kan ikke finde noget, så hvordan gør man?
Mvh
Jan
jeg har ledt efter information om hvordan man sætter et billede ind, men kan ikke finde noget, så hvordan gør man?
Mvh
Jan
Mvh. Jan
Medlem nr.:142
SOLGT: 2009 Saab 9-5 Sport Combi Aut, Snow Silver,
Hirsch 210 hk.
Solgt: 1967 Saab 95 V4 Silversand. ca 75 hk.
http://www.saab-brochuresamling.dk
Medlem nr.:142
SOLGT: 2009 Saab 9-5 Sport Combi Aut, Snow Silver,
Hirsch 210 hk.
Solgt: 1967 Saab 95 V4 Silversand. ca 75 hk.
http://www.saab-brochuresamling.dk
- Jakob-Jensen
Hvis du bruger "post reply" istedet for "quick reply" så er der et felt under det felt som du skriver teksten i der kan du oploade et billed fra din egen pc. det samme gælder når du vil lave en ny tråd.
Hvis du bruger "post reply" istedet for "quick reply" så er der et felt under det felt som du skriver teksten i der kan du oploade et billed fra din egen pc. det samme gælder når du vil lave en ny tråd.