Banner cycler

centrallås 9000cs

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

ra
ran

centrallås 9000cs

24. jan 2004, 14:31

min centrallås på min 9000cs fra 91 er begyndt at drille.
når jeg låser den op med fjernbetjening, smækker den låsene i med det samme. jeg har fundet ud af at det er låsen i førerdøren som ikke går helt op (heller ikke ved brug af vold). er der nogen om kender det problem, og endnu bedre..er der nogen som ved hvordan det løses??.

Brugeravatar
lvoturbo
EXTREME SAAB FREAK

C-lås

24. jan 2004, 23:04

prøv at justere lidt ved låse"motor", det kan måske være microswitsen i låse"motoren" der driller,, har selv haft problemer med C-lås, jeg skiftede C-lås relæ, som sidder under inst.bord så funkede det igen.

mvh lvo
Gæst

1. feb 2004, 22:56

Hej lvo
Hvor præcis sidder relæ? Låsen svigter nogle gange i koldt vejr (9k CS fra 98), men alarmen slå til/fra. Når bilen så er kommet i gang kan jeg oftest åbne/lukke indenfra via kontakt på midterkonsollet.
mvh JacW
Brugeravatar
lvoturbo
EXTREME SAAB FREAK

C-lås

2. feb 2004, 01:00

Hej:

1: dørpap afmont. prøv at justere lidt på C-lås "motor" , kan være microsvits der "hænger"..

2: C-lås relæ, afmont. beklædning nede ved pedalerne, oppe i venstre side (hjørne) sidder der en sort box med et stik i enden. det kan være det der driller!!!! Relæ´er holder jo ikke evigt..!!

mvh lvo
RA
RAN

Re: C-lås

3. feb 2004, 09:05

lvoturbo skrev:prøv at justere lidt ved låse"motor", det kan måske være microswitsen i låse"motoren" der driller,, har selv haft problemer med C-lås, jeg skiftede C-lås relæ, som sidder under inst.bord så funkede det igen.

mvh lvo
HEJ IVO.
TAK FOR DIT SVAR..JEG VIL PRØVE OM DET VIL LYKKEDES NÅR JEG ENGANG FÅR DØREN LIRKET OP.
MVH RAN

Tilbage til "Modern Forum"