Billeder fra int. træt 2004?
Redaktør: Bestyrelsen
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Er der nogle der ved om der er dukket nogle billeder op et sted på netted fra int. træf 2004? Jeg har selv taget en del billeder til træf men mangler en hjemmeside til dem men regner med at lave en side engang. Men der må da være mange andre der har nogle billeder fra træf 
-
GæstGæ
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
-
emors@belgacom.netem
Int saab meeting DK 2004 bilder ..To http://membres.lycos.fr/saabetienne[url ... aabetienne[/url] 
- saabbat
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Jeg har en del billeder fra søndagen.
Jeg synes du rejser et godt spørgsmål om muligheden for at sætte billeder på forummet.
Jeg ved ikke hvem eller hvordan denne hjemmeside administreres - men spørgsmålet er om der er mulighed for og økonomi til at udvide med en foto - galleri afdelingen.
Bjarne
Jeg har en del billeder fra søndagen.
Jeg synes du rejser et godt spørgsmål om muligheden for at sætte billeder på forummet.
Jeg ved ikke hvem eller hvordan denne hjemmeside administreres - men spørgsmålet er om der er mulighed for og økonomi til at udvide med en foto - galleri afdelingen.
Bjarne
- Jakob-Jensen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
vi roder med et billedgalleri men det driller lidt for vores udbyder har ikke den funktion tilgængelig endnu men det kommer. det vil også blive muligt at oploade direkte til forumet og til avataren.
mvh. webmasteren
vi roder med et billedgalleri men det driller lidt for vores udbyder har ikke den funktion tilgængelig endnu men det kommer. det vil også blive muligt at oploade direkte til forumet og til avataren.
mvh. webmasteren
My Turbo Turns Faster Than Yours