21. aug 2004, 23:26
Hej drenge.
Jeg vågnede her til morgen "faktisk blev jeg vægget da Casper ringede

" og jeg besluttede mig for at, få min el antenne monteret. Samtidig kunne jeg jo lige få sat min 10 stk. CD boks til. Og den havde jeg planer om at skulle sætte under bagsædet, på den hylde til APC boksen, på de ældre modeller, skal sidde! Så jeg fandt hurtig sliberen til trykluft frem og fik tilpasset den hylde til min CD boks, det tog noget tid, men så passede det også. Så tog det en h...... tid at få ledningen fra boksen til radioen trukket. Da jeg endelig havde fået det hele på plads, med nye kabelsko i de oprindelige multistik, så tændte jeg radioen, men der skete bare ingen ting, udover det røg som kom ud af boksen

Jeg har en mistanke om at da jeg afmonterede boksen fra min gamle bil, så har jeg måske været lidt hård ved kablet og trukket for meget i det, så der er noget som er kortsluttet inde i kablet.
Så lortet blev flået ud igen, i hissig tilstand! Men nu ser den skuffe til APC boksen jo ud af h..... til.
Jeg fik slet ikke set på den elantenne! Er der nogle af jer som ved om der er trukket ledninger om til bagagerummet? Jeg kan nemlig se at der går ledninger fra radioen og videre ind i bilens lednings net, men jeg syntes ikke rigtig at jeg kan finde de samme ledninger i bagagerummet eller under bagsædet. Hvor stopper de så henne?