Jeg kan med sorg meddele , at Kurt Westpphal er gået bort den 28. december 2024.
For dem af jer, der ikke kendte Kurt, kan jeg sige, at han var en regelmæssig bruger af Cabriolet-forummet.
R.I.P.
Dødsfald
Redaktør: Bestyrelsen
- Jensen
- Administrator
Kedelig nyhed 
Jeg besøgte ham et par gange i hans hus i Karup og talte altid med ham når jeg mødte ham til træf. Senest her i sommers til træf ved Kim i Vemb.
Kurt var tidligere flyverofficer og arbejdede med Draken, og han arrangerede for nogle år tilbage et træf med rundvisning på flyvestation Karup. Træffet afsluttedes med at vi fik fremvist et par gamle Draken som en gruppe pensionerede teknikere gik og skruede på. Desværre var de ikke operative, men teoretisk set kunne de sikkert godt tankes og flyves med meget lille indsats.
Alt i alt en stor oplevelse.
Kurt vil blive savnet.
MVH Mads

Jeg besøgte ham et par gange i hans hus i Karup og talte altid med ham når jeg mødte ham til træf. Senest her i sommers til træf ved Kim i Vemb.
Kurt var tidligere flyverofficer og arbejdede med Draken, og han arrangerede for nogle år tilbage et træf med rundvisning på flyvestation Karup. Træffet afsluttedes med at vi fik fremvist et par gamle Draken som en gruppe pensionerede teknikere gik og skruede på. Desværre var de ikke operative, men teoretisk set kunne de sikkert godt tankes og flyves med meget lille indsats.
Alt i alt en stor oplevelse.
Kurt vil blive savnet.
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99