Hej igen, længe siden, håber alle har det godt og har (haft) en god sommerferie
Jeg har to spørgsmål:
(1) Skift af bremsevæske/luftning:
Jeg læser modstridende fakta om rækkefølgen, så een gang for alle - hvad er den, eller er det skideligegyldigt?
(2) Kodning af ruder:
Det har alle dage irriteret mig, at forreste sideruder kører helt op/ned ved blot et tryk, men man SKAL holde knappen oppe/nede når det gælder bagerste. Samtidigt irriterer det mig om sommeren, at jeg kan åbne forreste sideruder med et tryk på fjernbetjeningen, men at man SKAL holde knappen nede for at lukke dem. Desuden irriterer det mig, at jeg KUN kan åbne/lukke de forreste ruder med fjernbetjeningen, men ikke de bagerste.
Spørgsmål: kan dette omkodes med en eller anden dims???
Tak på forhånd.
Bremsevæske og kodning af ruder
Redaktør: Bestyrelsen
- JacobE
- SAAB FREAK
2008 9-3 SS 2.0t BioPower aut. LinearActive, Pilotpaket, Navi.
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Manualen siger VF HB HF VB
Om det er underordnet det finder du ud af
Elruderne findes i 2 varianter, en med auto op og ned og en uden, og da du har grundmodellen så er funktionen er nok sparet væk på bagdørene.
Og den hænger sammen med funktionen af fjernbetjeningen, Så der skal skiftes komponenter og muligvis en omkodning af styringen.
Det samme gælder fjernbetjeningen, det kan muligvis løses med en tester, men jeg ved det ikke.
MVH
Morten
Om det er underordnet det finder du ud af
Elruderne findes i 2 varianter, en med auto op og ned og en uden, og da du har grundmodellen så er funktionen er nok sparet væk på bagdørene.
Og den hænger sammen med funktionen af fjernbetjeningen, Så der skal skiftes komponenter og muligvis en omkodning af styringen.
Det samme gælder fjernbetjeningen, det kan muligvis løses med en tester, men jeg ved det ikke.
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk