22. jan 2022, 19:34
nemssaab skrev: ↑
Da der stadig mangler noget, kan jeg lige så godt gætte videre:
Burde der ikke være en antenne?
Det var sørme da ikke standard på en
V4 i 1980 -
og ofte kom antenne heller aldrig til at sidde helt fint på de fleste.....
(
Måske lidt af "prisen" man måtte betale for at have en bil der ser ud som/ligner en vinge fra flyver)
Men hvis man havde råd/ville have en radio, ja så var der lavet plads -
i "
handskerummet," man demonterede blot en lille "låge"
Og så sad den fint der:
Men ser nu at de åbenbart har
skippet den på de "senere" årgange
Men der fandtes også en anden løsning med en "
konsol" -
som blev monteret
under ventilation
nemssaab skrev: ↑
Hvis der er stænklapper ved baghjul, mon der så ikke burde have været det bag forhjul?
Kan ikke erindrer mig at jeg har set det på en
V4
Men SAAB lavede jo dette smarte med en "extra lap" lige foran baghjulet
Ser sådan ud på bil:
Andre Saab modeller "arvede" dette som 99/OG 900.........