Hvorfor skal der nu være runde avatar's? Det har da f.eks fuldstændigt ødelagt mit varmeapparat.
Er det ligesom Micro$oft, forandring istedet for forbedring?
Avatar
Redaktør: Bestyrelsen
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Avatar
Mærkeligt....
Jeg har kigget lidt på kontrolpanelet. Der er en fane der styrer avatarene. - det har mest med størrelse osv at gøre...
Der er umidelbart ikke nogen kontrol for at lave dem runde eller andet.
Så årsagen forbliver et mysterium ind til videre.
Jeg har det fint med, at Microsoft får skylden.
Er der nogen der har lagt mærke til et tidspunkt (cirka) hvor avatarene er blevet runde?
Jeg har kigget lidt på kontrolpanelet. Der er en fane der styrer avatarene. - det har mest med størrelse osv at gøre...
Der er umidelbart ikke nogen kontrol for at lave dem runde eller andet.
Så årsagen forbliver et mysterium ind til videre.
Jeg har det fint med, at Microsoft får skylden.
Er der nogen der har lagt mærke til et tidspunkt (cirka) hvor avatarene er blevet runde?
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Avatar
Det skete samtidigt med at siden skiftede udseende for nogen dage siden, avatar'erne blev i samme ombæring flyttet over til højre for indlæggene.
Og ja, vi giver Micro$oft skylden. De har muligvis ikke noget med det at gøre, men til gengæld har de jo lavet så ufatteligt meget andet lo*
Og ja, vi giver Micro$oft skylden. De har muligvis ikke noget med det at gøre, men til gengæld har de jo lavet så ufatteligt meget andet lo*
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.
- Sport E
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Ja det passer meget godt, jeg tog nemlig mit "avatarbillede" lodret med kamera og -
det vil ikke gøre sig "bredere" end det det kan ses her
Re: Avatar
tknage skrev: ↑11. dec 2021, 21:22Mærkeligt....
Jeg har kigget lidt på kontrolpanelet. Der er en fane der styrer avatarene. - det har mest med størrelse osv at gøre...
Der er umidelbart ikke nogen kontrol for at lave dem runde eller andet.
Så årsagen forbliver et mysterium ind til videre.
Jeg har det fint med, at Microsoft får skylden.![]()
Er der nogen der har lagt mærke til et tidspunkt (cirka) hvor avatarene er blevet runde?
Ja det passer meget godt, jeg tog nemlig mit "avatarbillede" lodret med kamera og -
det vil ikke gøre sig "bredere" end det det kan ses her
Senest rettet af Sport E 12. dec 2021, 11:49, rettet i alt 1 gang.
- SørenAK
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Re: Avatar
Det er mig!
Jeg har siddet og leget lidt med med opbygningen af siden!
Vi kan da godt give MS skylden

Jeg har siddet og leget lidt med med opbygningen af siden!
Vi kan da godt give MS skylden
Søren Abildgaard Kristensen, medlem 317.
1978 99 turbo
1993 900i 2,1 Trionic 5,5
1978 99 turbo
1993 900i 2,1 Trionic 5,5
- SørenAK
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Re: Avatar
Den er hermed tilbage til 'firkant' 
Søren Abildgaard Kristensen, medlem 317.
1978 99 turbo
1993 900i 2,1 Trionic 5,5
1978 99 turbo
1993 900i 2,1 Trionic 5,5
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Avatar
Mysteriet er løst. 
.. Så det ER altså m$'s skyld som vi gættede.
.. Så det ER altså m$'s skyld som vi gættede.
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
