Banner cycler

Avatar

Ris, ros, forslag og information om SKD webben.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Carlsson
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 881
Tilmeldt: 19. maj 2013, 21:50

Avatar

11. dec 2021, 20:19

Hvorfor skal der nu være runde avatar's? Det har da f.eks fuldstændigt ødelagt mit varmeapparat.
Er det ligesom Micro$oft, forandring istedet for forbedring?


9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
Brugeravatar
tknage
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1641
Tilmeldt: 15. jun 2010, 07:15

Re: Avatar

11. dec 2021, 21:22

Mærkeligt....

Jeg har kigget lidt på kontrolpanelet. Der er en fane der styrer avatarene. - det har mest med størrelse osv at gøre...
Der er umidelbart ikke nogen kontrol for at lave dem runde eller andet.

Så årsagen forbliver et mysterium ind til videre.

Jeg har det fint med, at Microsoft får skylden. :lol:

Er der nogen der har lagt mærke til et tidspunkt (cirka) hvor avatarene er blevet runde?
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
Brugeravatar
Carlsson
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 881
Tilmeldt: 19. maj 2013, 21:50

Re: Avatar

11. dec 2021, 23:01

Det skete samtidigt med at siden skiftede udseende for nogen dage siden, avatar'erne blev i samme ombæring flyttet over til højre for indlæggene.
Og ja, vi giver Micro$oft skylden. De har muligvis ikke noget med det at gøre, men til gengæld har de jo lavet så ufatteligt meget andet lo*
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
Sport E
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 304
Tilmeldt: 3. okt 2021, 00:06

Re: Avatar

12. dec 2021, 11:47

tknage skrev:
11. dec 2021, 21:22
Mærkeligt....

Jeg har kigget lidt på kontrolpanelet. Der er en fane der styrer avatarene. - det har mest med størrelse osv at gøre...
Der er umidelbart ikke nogen kontrol for at lave dem runde eller andet.

Så årsagen forbliver et mysterium ind til videre.

Jeg har det fint med, at Microsoft får skylden. :lol:

Er der nogen der har lagt mærke til et tidspunkt (cirka) hvor avatarene er blevet runde?

Ja det passer meget godt, jeg tog nemlig mit "avatarbillede" lodret med kamera og -
det vil ikke gøre sig "bredere" end det det kan ses her :mrgreen:
Senest rettet af Sport E 12. dec 2021, 11:49, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
SørenAK
EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 484
Tilmeldt: 20. sep 2006, 21:49

Re: Avatar

12. dec 2021, 11:48

Det er mig!

Jeg har siddet og leget lidt med med opbygningen af siden!

Vi kan da godt give MS skylden :lol: :lol:
Søren Abildgaard Kristensen, medlem 317.
1978 99 turbo
1993 900i 2,1 Trionic 5,5
Brugeravatar
SørenAK
EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 484
Tilmeldt: 20. sep 2006, 21:49

Re: Avatar

12. dec 2021, 11:51

Den er hermed tilbage til 'firkant' :)
Søren Abildgaard Kristensen, medlem 317.
1978 99 turbo
1993 900i 2,1 Trionic 5,5
Brugeravatar
tknage
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1641
Tilmeldt: 15. jun 2010, 07:15

Re: Avatar

12. dec 2021, 13:05

Mysteriet er løst. :-)

.. Så det ER altså m$'s skyld som vi gættede. 8)
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980

Tilbage til "SKD Web"