Jep, har jeg set før. Mener det er bil-dillen, car-styling eller bilexperten der henter dem hjem på bestilling. Prisen er ikke mindre end over 10.000 kroner... Med dette, får du den grimmeste hæk-spoiler i hele verden
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
Saab-daniel, det er jo ikke så galt endda så. Tænk sig at køre med verdens grimmeste spoiler monteret - det MÅ da give street-respect og så for sølle 10kilo
Jeg har også set at bilexperten har der skørtesæt til 900 men jeg mener nu at prisen var 6500kr. Jeg kan ikke finde det på deres side men har fundet det engang for et års tid siden.
Jeg har set prisen for nylig, men pyt med det.
Carsten: NEJ, det er ikke en whale-tail, kig godt under bunden på den, den er HELT gal... Whale-tail er væsentligt pænere, omend stadig 80'er
Daniel.
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
jep, man skal bare passe på johanssons pas-kvalitet ikke er kendt som top-dollar. Har hørt om flere der har været nødt til at tilpasse skørterne ret kraftig for at få dem monteret. I øvrigt skulle der ikke følge monterings-beslag med, men det sidste er dog kun noget jeg har hørt gennem andre...
Daniel.
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
Jeg har faktisk en whale tail, som jeg gerne vil have byttet ud med en almindelig c900T spoiler - nogen der ved, hvor man kan skaffe dem, og hvad de koster?
/Søren
PS: Whale tailen kommer efterfølgende til salg til højstbydende...
det er satme classe det der Hr. Solgaard. kømpe T-hansen vinge og propper i klappen samt tape på lygterne. kan det blive mere COOL
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model