Bremser
Redaktør: Bestyrelsen
- K.Hansen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
De "gamle" 99 med håndbremsesystemet som tromlebremse i de foreste skiver havde 2 stemplet kaliber for, men jeg tror ik de er 34 mm . Det er den eneste Saab jeg kan komme i tanke om der skulle have 2 stemplet kaliber for.
Hvor har du fået den atest fra ???
Hvor har du fået den atest fra ???
Hilsen Kenneth
9-5 2,0T 1999
"9-3 Aero 2002 Salomon Line" RIP
9-3 2,0t SC 2009
9-5 2,0T 1999
"9-3 Aero 2002 Salomon Line" RIP
9-3 2,0t SC 2009
- rene
- SAAB-PSYCHO
Det er højst sandsynligt en DASU homologering...det betyder bare at bilen med de omtalte bremser er godkendt til race i en given klasse, saab har ikke nødvendigvis noget at gøre med fremstillingen af bremserne...med mindre der står en specifik fabrikant af bremserne på godkendelsen må du højst sandsynligt vælge hvilke som helst 34mm...
Vacuum sucks!!...

- LKS
- SAAB NET NYBEGYNDER
Der har gjort, men jeg har lige prøvet at kigge på www.Dasu.dk men kunne ikke finde dem, men det kan være jeg har på den du søger jeg har på mange saab modeler desværre kan jeg ikke svarer dig med det samme da min bil står i næstved med en sprængt gearkasse og der ligger de attester jeg har, men jeg skal ned og hente den i løbet at 8 dage da jeg skal deltage i et rallysprint i Tåstrup den 28 i denne måned så hvis du skriver til hvilken model skal jeg svarer dig så snart jeg har hentet bilen