Netop hjemkommet fra 14 dage under italienske himmelstrøg, ved Lido'en. Og ja, der var blå himmel, vindstille og 35 grader.
Hér er nogle foreløbige betragtninger om turen (billeder kommer):
1. JEG VIL HA' SHELL V-POWER 100 OKTAN I DANMARK!!!
2. Bilen er et fremragende højhastighedslokomotiv.
3. Bilen har nu kørt 10.000 km siden olieskift, inkl. højhastighed i Tyskland. Målbart olieforbrug = 0!
4. Tekniske problemer på turen. 2 stk. venstre forlygtevisker lavede knuder = parkerede midt på lygten. Har dog nu lagt sig på plads. Og ét stk. baglygtepære sprunget. Det skete ca. 100 km. fra den danske grænse, på hjemturen.
5. JEG VIL HA' SHELL V-POWER 100 OKTAN I DANMARK!!!
6. Lige ankommet til Lido'en, kigger i bagspejlet. Bagved kører endnu en sort 9000 CST, på danske plader!! Så dog ikke mere til den i løbet af de 2 uger. Har du lige været i Italien?
7. Under ferien forsvandt min check engine sgu, 300 km nede i Tyskland. Efter jeg var begyndt at køre på Shell V-Power 100 oktan.
Tankede senere V-power i Italien (99 oktan). På hjemturen kom CE igen.
8. Ud over ovenstående effekt, kunne jeg tydelig mærke en effektstigning i motoren, på V-Power 100. Min tryknål ville før gå op midt i det røde, og lave fuel-cut. På V-Power 100, var det bare at trykke pedalen i bund og så Vuuuuaaaaahhhhhh....................
9. JEG VIL HA' SHELL V-POWER 100 OKTAN I DANMARK!!!
M.v.h.