Jeg har idag modtaget et blad som jeg troede var det nye blad fra SAAB KLUB DANMARK men det var det ikke
Klubbladet ???
Redaktør: Bestyrelsen
- K.Hansen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Hej er der nogle der ved hvad der gik galt ???
Jeg har idag modtaget et blad som jeg troede var det nye blad fra SAAB KLUB DANMARK men det var det ikke
Hilsen Kenneth
9-5 2,0T 1999
"9-3 Aero 2002 Salomon Line" RIP
9-3 2,0t SC 2009
9-5 2,0T 1999
"9-3 Aero 2002 Salomon Line" RIP
9-3 2,0t SC 2009
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Ja det ser da ellers ud til at være et okay blad. undrede mig meget over at klubben ikke var nævnt på forsiden sammen med de 2 andre klubber og artiklen bag i bladet giver vist flere spørgsmål end svar på hvad der er sket.......... men vi får jo nok en forklaring på et tidspunkt
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Ja, det må vi da håbe, jeg har også fået det, men har ikke lige fået læst det endnu...
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
- FlorianAreiter
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Jeg ved ikke rigtig hvad det er i snakker om. Har ikke fået noget Saab-lignende blad.. 
Saab drives you home.
medlemsnr. 161
Jeg tror ikke længere på at Saab overlever..... det VED jeg at den gør!!
tidligere: OG900i 1989
NG900 2.0 S, 1994, med benzinfyr
nuværende: Volvo V70 2.5 10v, '97
drømmen: 9-3 AeroX
- ttp
- EXTREME SAAB FREAK
Lå også til mig, sagde konen i det mindste, men jeg nåede ikke lige at kigge nærmere - troede rent faktisk at det var 9'eren 
Er spændt på en forklaring.
Er spændt på en forklaring.
Mvh. Thomas
Aktuelt:
SAAB 9-3 SC 1.8t hirsch, my 2007
Tidligere biler:
SAAB 900 SET, NG 1995
SAAB 900i, 1987
SAAB 900GLi, 1984
SAAB 99L, 1978
Aktuelt:
SAAB 9-3 SC 1.8t hirsch, my 2007
Tidligere biler:
SAAB 900 SET, NG 1995
SAAB 900i, 1987
SAAB 900GLi, 1984
SAAB 99L, 1978
- Saab-daniel

- Kontakt:
Hmm, Har læst artiklen, og med fare for at blive upopulær, ser det ud til, at saabklubdanmark har trukket sig fra samarbejdet med de to andre fine klubber i landet... Naturligvis er artiklen i bladet ensidig og der sikkert er en anden forklaring fra saabklubdanmarks side, men umiddelbart ser det ud som om vi her i klubben ikke helt kunne opflyde de krav man er blevet enige om, hvorfor man i 11 time har trukket sig ud af samarbejdet... Men glæder mig da til at se 9'eren og se den anden side af historien, syntes dog det er slet og ret synd og skam, at det ikke virker muligt at få et samarbejde klubberne i mellem til at fungere...
Det var så min mening,
Daniel.
Det var så min mening,
Daniel.
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
- saabbat
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Nu har jeg også fået bladet. Det er lidt synd de to/tre klubber ikke kan finde sammen. Det ser ud som om vores formand har måttet tage en hurtig beslutning. Det er mærkeligt. at økonomien i at udsende to blade i samme udstyr. ikke kan få et samarbejde til at fungere. Så vidt jeg ved. er det hundedyrt at få lavet sådan et blad og dertil kommer så porto.
Bjarne
Nu har jeg også fået bladet. Det er lidt synd de to/tre klubber ikke kan finde sammen. Det ser ud som om vores formand har måttet tage en hurtig beslutning. Det er mærkeligt. at økonomien i at udsende to blade i samme udstyr. ikke kan få et samarbejde til at fungere. Så vidt jeg ved. er det hundedyrt at få lavet sådan et blad og dertil kommer så porto.
Bjarne
Bjarne Dalgaa
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig
- Jakob-Jensen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
jeg synes I skal vente til vores eget blad, 9eren kommer på gaden, inden denne debat løber løbsk.
Jeg kan sige så meget, at det er en enig bestyrelse, der har taget beslutningen, og ikke bare vores formand. Så hav lidt tålmodighed, så vil I sikkert få svar på jeres spørgsmål.
jeg synes I skal vente til vores eget blad, 9eren kommer på gaden, inden denne debat løber løbsk.
Jeg kan sige så meget, at det er en enig bestyrelse, der har taget beslutningen, og ikke bare vores formand. Så hav lidt tålmodighed, så vil I sikkert få svar på jeres spørgsmål.
My Turbo Turns Faster Than Yours
- FlorianAreiter

- Saab-daniel

- Kontakt:
Jep, det var også det jeg mente med mit indlæg, sagen har jo altid to sider...
Daniel.
Daniel.
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
- 9-5Aero
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Det blad der snakkes om, er fra Sonett/V4- og Totaktsklubberne. De har et samarbejde omkring klubbladet, kaldet "Bladkompagniet". De udgiver ét fælles blad til deres medlemmer kaldet "Saab Entusiast".
Jeg har godt læst artiklen i dette blad. Og hvad jeg kan læse mellem linierne, så stiller man fra de øvrige klubber meget store krav, for at ville samarbejde. Dette har bl.a. tidligere været en stopklods for et evt. samarbejde, da bestyrelsen i Saab Klub Danmark ikke kunne/ville acceptere disse "krav".
Men som Jakob siger: Læs artiklen i 9'eren, så bliver også den anden side af sagen belyst.
M.v.h.
Det blad der snakkes om, er fra Sonett/V4- og Totaktsklubberne. De har et samarbejde omkring klubbladet, kaldet "Bladkompagniet". De udgiver ét fælles blad til deres medlemmer kaldet "Saab Entusiast".
Jeg har godt læst artiklen i dette blad. Og hvad jeg kan læse mellem linierne, så stiller man fra de øvrige klubber meget store krav, for at ville samarbejde. Dette har bl.a. tidligere været en stopklods for et evt. samarbejde, da bestyrelsen i Saab Klub Danmark ikke kunne/ville acceptere disse "krav".
Men som Jakob siger: Læs artiklen i 9'eren, så bliver også den anden side af sagen belyst.
M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
- FlorianAreiter
Vi venter og ser hvad der sker.
Saab drives you home.
- per
- Kontakt:
Alt andet lige, - - så er bladet fra de to søsterklubber (hvis jeg må kalde dem det?), som 9'eren jo særdeles udmærkede blade at læse.
Jeg har ikke stiftet bekendtskab med de øvrige før(ud over 9'ern), og er egentlig glad for at få det eksemplar de fleste af os har fået ind ad døren her for nylig.
Det tilbydes af Bladkompaniet til kr. 75 på årsbasis for 4 blade, hvilket må siges at være overkommeligt, -hvis man er til SAAB i øvrigt. - Selv min søn læser dem med interesse!
Vores respektive (dem der har slige), køber gerne div. dameblade for større formuer, -så hvorfor ikke i en god ånd, støtte SAAB entusiasterne bredt, og købe bladene. Det er angiveligt udmærkede artikler og godt tidsfordriv at læse.
Det vil jeg da gerne støtte, - og så er det i bund og grund lige meget hvordan udgivelsen evt. måtte være organiseret.
Mvh.;
Per
Alt andet lige, - - så er bladet fra de to søsterklubber (hvis jeg må kalde dem det?), som 9'eren jo særdeles udmærkede blade at læse.
Jeg har ikke stiftet bekendtskab med de øvrige før(ud over 9'ern), og er egentlig glad for at få det eksemplar de fleste af os har fået ind ad døren her for nylig.
Det tilbydes af Bladkompaniet til kr. 75 på årsbasis for 4 blade, hvilket må siges at være overkommeligt, -hvis man er til SAAB i øvrigt. - Selv min søn læser dem med interesse!
Vores respektive (dem der har slige), køber gerne div. dameblade for større formuer, -så hvorfor ikke i en god ånd, støtte SAAB entusiasterne bredt, og købe bladene. Det er angiveligt udmærkede artikler og godt tidsfordriv at læse.
Det vil jeg da gerne støtte, - og så er det i bund og grund lige meget hvordan udgivelsen evt. måtte være organiseret.
Mvh.;
Per
#101 - En to tur bo -----
P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.