Kan I gætte, hvor det kommer fra? Så når I har gættet det, så ligger jeg et billede ud, hvor der er gjort noget ved problemet
Træt af rust
Redaktør: Bestyrelsen
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Nu har jeg gået og kigget på det her rust i hele vinteren, nu gider jeg ikke at se på det mere!
Kan I gætte, hvor det kommer fra? Så når I har gættet det, så ligger jeg et billede ud, hvor der er gjort noget ved problemet

MVH Lars Kristensen
- turbo-søren
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
- 900LTT
Hej Lars
Jeg er faktisk ret sikkert på (sætter en kasse pils på det!), at det må være endestykket af din "trompet" aka. udstødningsrøret.
Formen passer også, så det MÅ være det..
Da vi var til træf oppe ved Jakob i december kan jeg i hvert fald huske at det havde set bedre dage.
Der sker da vist en del spændende ting herinde... jeg har ikke lige været på banen her i et stykke tid.
Vi ses vel i Brædstrup, håber der kommer en del Saab-drivers.
Vh Martin
Jeg er faktisk ret sikkert på (sætter en kasse pils på det!), at det må være endestykket af din "trompet" aka. udstødningsrøret.
Formen passer også, så det MÅ være det..
Da vi var til træf oppe ved Jakob i december kan jeg i hvert fald huske at det havde set bedre dage.
Der sker da vist en del spændende ting herinde... jeg har ikke lige været på banen her i et stykke tid.
Vi ses vel i Brædstrup, håber der kommer en del Saab-drivers.
Vh Martin
- 900LTT
Okay sikke da en go´ start at få her efter lang tids fravær!!
Ja så må du jo heller finde billedet frem. Det glæder jeg mig til at se
.
Det skulle vel tilfældigvis ikke være et 3" afgangsrør du har fået fat i eller et der er blankpoleret?
Har ikke kunnet på Internet i en periode og der er sket mange ting!
Hvad min lavtrykker angår, så har den fået en større omgang, da den skal til syn her om en måneds tid.
Der er blevet lavet rust i venstre forvange, skiftet stabilisatorbøsninger og en bærekugle m.m. Efter alt dette er den blevet meget mere behagelig at køre i.
Jeg kan huske at Jakob og vist nok en Peter svarede på noget med hvorfor min bil på daværende tidspunkt sejlede en del på vejen...
--- Og forresten så kan bilen lade op til 1,1 bar efter at jeg har fået ordnet utætheden oppe ved turboen/batteribøj - det var også blevet utæt af h.. til! Men nu duer det bare.. 3" forrør styrer max hehe
Jeg må også snart se at få mig meldt til, så klokken ik lige pludselig er 5 i 12..
Det bliver en STOR dag deroppe er jeg sikker på..
VH Martin
Ja så må du jo heller finde billedet frem. Det glæder jeg mig til at se
Det skulle vel tilfældigvis ikke være et 3" afgangsrør du har fået fat i eller et der er blankpoleret?
Har ikke kunnet på Internet i en periode og der er sket mange ting!
Hvad min lavtrykker angår, så har den fået en større omgang, da den skal til syn her om en måneds tid.
Der er blevet lavet rust i venstre forvange, skiftet stabilisatorbøsninger og en bærekugle m.m. Efter alt dette er den blevet meget mere behagelig at køre i.
Jeg kan huske at Jakob og vist nok en Peter svarede på noget med hvorfor min bil på daværende tidspunkt sejlede en del på vejen...
--- Og forresten så kan bilen lade op til 1,1 bar efter at jeg har fået ordnet utætheden oppe ved turboen/batteribøj - det var også blevet utæt af h.. til! Men nu duer det bare.. 3" forrør styrer max hehe
Jeg må også snart se at få mig meldt til, så klokken ik lige pludselig er 5 i 12..
Det bliver en STOR dag deroppe er jeg sikker på..
VH Martin
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Tør jeg sige det... Ahhhr... Bider... sig.... i tungen... T-hansen...
HOST HOST
Daniel

HOST HOST
Daniel
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- saabbat
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Rust kan ta pippet fra enhver saab ejer. Men Lars - hvis du hæver blikket lidt og kigger
ved din nummerplade så ser det da ud til du skal have gang i gaffatapen.
Bjarne
Rust kan ta pippet fra enhver saab ejer. Men Lars - hvis du hæver blikket lidt og kigger
ved din nummerplade så ser det da ud til du skal have gang i gaffatapen.
Bjarne
Bjarne Dalgaa
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig