Banner cycler

Opretning samt polering af alufælge

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
turbo-søren
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

Opretning samt polering af alufælge

27. mar 2005, 19:03

Hej allesammen.
Jeg har netop være ude at hente mine 17" alufælge som desværre var gået hen og blevet lidt skæve. Jeg fandt LM-opretning som har gjort det til sin levevej at hjælpe folk som mig, han har ydet en flot indsats og jeg glæder mig til at kører sommeren imøde på runde hjul. Jeg har selvfølgelig tilføjet ham som link under "andet". Han viste mig desuden en alufælg der havde været i poler-maskinen det ser f!!!!!!! godt ud og helt billigt er det ikke, men resultatet ser også ud derefter, han fortalte mig også lidt om den lak der kom på efter poleringen, det var en videnskab i sig selv. Her findes han www.lmopretning.dk ( selvfølgelig i midtjylland )

Mvh. Søren

per
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

27. mar 2005, 21:27

Hej Søren
Interessant:
Jeg har også tidligere fundet ham på internettet. Det er lidt langt væk, når man bor på Sjællend, men det kan da lade sig gøre at flytte sig, hvis der ikke er andet at gøre. Desværre er der ikke mange her i DK, der beskæftiger sig med renovering af alufælge. Markedet er vel ikke stort nok?

Selv har jeg efterspurgt flere autolakerer etc. her på Sjælland, men det er ikke noget de gør meget i. Slet ikke opretning af skæve, eller "hakkede" alu'er.
De flestes kommentar er, at de er så billige, at folk køber nye! Det er der nok en vis sandhed i.
Må jeg være fri at spørge hvad du gav for en renovering?
-
Og er der i øvrigt nogen her i klubben der er bekendt med en opretter / renoverer af alu fælge på Sjælland?

Mvh.-,
Per
#101 - En to tur bo -----

P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
Brugeravatar
lvoturbo
EXTREME SAAB FREAK

alu

27. mar 2005, 21:38

Hej:

jeg har engang fået rep. et par alu-hjul hos "smeden" i Haraldsted,, nede ved Ringsted..

mvh Lars
j.b
SUPER SAAB FREAK

27. mar 2005, 21:43

Ja nemlig ja.. men husk at have god tid hvis han skal lave noget. Han husker ikke så godt har jeg hørt :mrgreen:
Brugeravatar
turbo-søren
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

28. mar 2005, 09:19

Hej Per.
Jeg havde 3 fælge som skulle rettes, først afmontere han dæk derpå opretter han og genmontere samt afbalancere, prisen var ca. 1500kr. Grunden til at jeg ikke bare købte nye er at jeg ikke kan få den fælg mere, den blev produceret i 92 og ligner ikke de alm. "brian-fælge" undskyld udtrykket men jeg kan ikke lide de fælge med tynde eger som udstiller mine små skiver ( på en 17" ser skiverne ihvertfald små ud )
Mvh. Søren

Tilbage til "Modern Forum"