Tilmelding skal ske inden udgangen af maj.
Vi kommer 3 personer, men jeg vil godt høre om vores 17-årige søn bli'r helt alene ungt menneske? Hvad er erfaringerne fra andre træfs? (Det bli'r vores første - bortset fra et halvtimes smugkig på Mols sidste år.)
Jeg har engang hørt en meget langt og interessant udsendelse i radioen om de store bestræbelser man har gjort sig for at omdanne de udtjente industriområder i Ruhr til kultur- og aktivitetescentre, og det fik jeg bestemt lyst til at se nærmere på. Så SAAB-træffet passer jo helt perfekt til det formål. Og det er da også mest derfor husfruen kan lokkes med.
Vi slår os nu nok ned i et familieværelse på et Gasthaus i Bottrop (nu mit efternavn tilfældigvis er Buttrup...)
Bli'r vi alene dernede? Er der andre der har større børn med? Eller vil den danske delegation "kun" bestå af enten unge barnløse SAAB-freaks og efterlønnere med alt for megen tid til at gå og nusse om deres SAABsamling?
Der er rigtig mange gode links frem og tilbage fra klubbens hjemmeside.
Bla. dette: http://www.zollverein.de/englisch/start.php
Afstand fra Birkerød præcis 700 km og fra f. eks. "motherfucking Ikast" lidt mindre: nemlig 683 - påstår Garmin City Navigator...

Ses vi?