Banner cycler

Vask/rensning af himmel beklædning,er der nogen smart metode

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Vask/rensning af himmel beklædning,er der nogen smart metode

21. mar 2005, 21:19

Jeg skal igang med at rense "himmelen" i min 9K. :(
Der er nogen der tidliger har haft den smarte ide at "afbrænding" af tobak i vognen var sagen :cry: . Nu er klædningen nasset og trænger til vask/rens.

Er der nogen der kan anbefale en god metode uden at stoffet bliver nubret/ødelagt eller slipper bag klædningen ?.

Er rense skum en god ide :?:

Vikingen

j.b
SUPER SAAB FREAK

21. mar 2005, 21:24

Hej viking..

jeg har før brugt rense skum med stor succes, så det kan jeg varmt anbefale. Desuden er det også meget nemt at arbejde med. :D

mvh j.b
Brugeravatar
kesr
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

22. mar 2005, 14:57

Jeg fik min renset prof da jeg købte den. Han brugte en form for tæpperenser til alt det indvendige inkl. loft.

Han sagde min bil var noget af det værste han nogensinde havde set. Det er en 97'er hvor tidligere ejer (1) dagligt havde røget cigarer i den.

I dag er den helt lugtfri, eneste tegn på dens fortid er et par brandmærker på sæderne og A-stolpen.

Jeg vil benytte lejligheden til at rose René fra Cartec i Albertslund som on/off brugte 5 dage på den, og lod ion-renseren overnatte i min bil. Her 5 mån. efter, har jeg stadig ikke fundet en helligdag - et sted han ikke har været.

Kai
Ng900

Tilbage til "Modern Forum"