1. jun 2024, 22:50
Hej Palle
Efter nærmere overvejelse har jeg bestemt mig for at tage min 9-5'er. Jeg var i tvivl om jeg havde den hjemme da den jo på et tidspunkt skal til Højer i en længere periode. De har dog travlt dernede lige nu, så jeg synes den fortjener en tur "hjem". Biler har jo også følelser...

og jeg er næsten sikker på at den ikke har været i Trollhättan siden den forlod samlebåndet i December 2010.
Jeg har dog kørt lidt i V4'eren her i ugen. Den kunne sikkert godt klare turen, men der er næsten altid småting der skal laves på en gammel bil.
Træls med 9K'eren. Jeg ville udskifte benzinfilter på min ng900 for et par uger siden og det endte med at tage et par dage da jeg ikke kunne få biltema benzinfilteret til at holde tæt. Det endte med at jeg kørte til t-hansen og hentede et Bosch filter som næsten lignede filteret fra biltema, men til gengæld var det tæt i første forsøg uden bøvl.
Jeg var bange for at måske mine benzinrør var utætte, det ville være temmelig træls at skulle reparere da man nok er nødt til at skifte hele røret mellem motor og filter. Det slap jeg heldigvis for her. Håber let dit kan fikses...
Jeg krydser fingre for at regnbygerne går udenom Trollhättan næste uge
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99